Skip to content

Jestem przy Tobie (2004)

1 August 2008

Pierwszy wpisik a la recenzja poświece mojemu ukochanemu filmowi, Main hoon na:)

Bez wątpienia jest to filmik magiczny, piękny i mój ukochany. Po seansie Om Shanti Om myślałam, że już żaden film nie zdejmie go z piedestału a tu taka niespodzianka:)

Ram jest najprzystojniejszym i najlepiej wyszkolonym oficerem armii indyjskiej. W trakcie brawurowej akcji ginie jego ojciec, postrzelony przez bezwzględnego terrorystę Raghavana. Umierając, prosi syna, by odszukał brata, o ktorego istnieniu dotąd nie wiedział, i sprowadził go do rodzinnego domu. Jednocześnie Ram otrzymuje tajną misję. Musi udać się do Górzystego Darjerelingu i w przebraniu ucznia chronić przed atakiem terrorystów córkę generała. Już na miejscu Ram zakochuje się w oszałamiająco pięknej nauczycielce chemii.

Piosenki: mało “indyjskie”, ale mimo to cudowne. Aktorstwo: nie tak źle. Choreografia: czyste piękno. W ogóle nie mogę pisać o tym filmie, taki mi się wspaniały wydaje 😛 Polecam każdemu!

ocena: 9,5/10

2 Comments leave one →
  1. beba permalink
    1 August 2008 17:28

    No i mój ukochany, bez dwóch zdań:)) Wielka miłością zapałałam do tego filmu od pierwszego wejrzenia. Major Ram jest jedyny w swoim rodzaju:) SRK rulez!!!
    Film i dramatyczny wystarczająco i zabawny. Piosenki piękne i wpadające w ucho.
    Daję 10/10 z wielkim plusem:))

  2. 13 August 2008 12:01

    Super film (ale nigdy nie przebije KHNH)…Piosenki fajne obsada też no a w szczególności nasz kochany Pan S. 🙂

Leave a Reply

