Skip to content

Historia miłosna (2007)

8 August 2008

Film mnie zachwycił pierwszą sceną: pioseneczką “It’s rocking”. Dalej tylko mnie mniemanie spadało…

Kajal (Takia) jest stanowczą dziewczyną, która dokładnie wie, czego oczekuje od życia. Zakochuje się w Ranveerze (Hukku), idealnym dla niej mężczyźnie. Kiedy jednak spotyka Arjuna (Kapoor) i coraz lepiej go poznaje stwierdza, że jej dotychczasowe przekonania o życiu nie były właściwie. Arjun uważa jednak, że nie jest wart Kajal.

Żadne arcydzieło to nie jest, lekko mówiąc. Z całego filmu najmocniejszymi punktami były dla mnie sceny z dwoma panami szukającymi miłości, pan “mały murzyn”:) i wspomniana pioseneczka z początku. Pani Takia niczym mnie nie zachwyciła, chyba że walorami klatki piersiowej (“ale baba z niej!”-komentarz mego tatki:P). Pan T. Kapoor nie taki zły, ale w 2. części na morały go wzięło… Cieniuśko i tyle powiem.

Ocena 1/10

One Comment leave one →
  1. 9 August 2008 18:40

    Namaste 🙂 Mnie również KLSH zachwyciło pierwszą piosenką, potem film zaczął mnie nudzić ;( A może wpadniesz do mnie na bloga? Zapraszam 🙂 Napisz pliska, jak było w kinie 😀 Zapraszam również na mój blog o HP: http://www.harry-ron-hermiona-czyli-swiat-magii.blog.onet.pl oraz na blog o bolly: http://www.kajol13bolly.blog.interia.pl pozdrawiam 🙂

Leave a Reply

