Skip to content

Om Shanti Om (2007)

8 August 2008

Film, który czaruja po pierwszym pokazie:)

Akcja filmu rozpoczyna się w roku 1977. Om Prakash Makhija (Shah Rukh Khan) jest statystą, zakochanym bez pamięci w gwieździe indyjskiego kina Shanti (Deepika Padukone). Om jest jej najwierniejszym fanem, gotowym w razie potrzeby oddać za nią życie. Gdy na planie ich wspólnego filmu wybucha pożar, Om ratuje Shanti i zostaje jej przyjacielem. Marzy o wspólnej przyszłości, jednak życie Shanti nie jest tak piękne, jak mogłoby się wydawać. Om przez przypadek poznaje tajemnicę Shanti. Druga część filmu rozpoczyna się w roku 2007. Om Kapoor (Shah Rukh Khan) jest wielkim gwiazdorem. Żyje beztrosko, wydaje się, że ma cały świat u swoich stóp. Bywają jednak chwile, gdy wydaje mu się, że jest kimś innym. Dlaczego panicznie boi się ognia? Kim jest tajemnicza staruszka (Kirron Kher), która twierdzi, że Om jest jej synem? Gdy Om Kapoor odwiedza miejsce, w którym 30 lat wcześniej wydarzyła się tragedia, zaczyna znajdować odpowiedzi na nurtujące go pytania. A to dopiero początek wciągającej intrygi o miłości, sławie i zemście po latach…

Film niebywale piękny, nieźłe zagrany. Po pierwszym seansie uważałam go za najlepszy, ale potem obejrzałam MHN i zmieniłam zadnie 🙂 Piosenki ładne, da się ich słuchać. Brakuje mi zbyt wielu gwiazd w Dewaangi Deewangi i to mi strasznie tą piosenkę psuje:) Film warty obejrzenia i samodzielnej oceny 🙂

Ocena: 8/10

4 Comments leave one →
  1. imienazwisko permalink*
    8 August 2008 21:49

    bebo, chodzilo mi o to ze malo ich i ze mi brak np madhuri i za kazdym razem, jak ogladam, to takie mysli jak np. “o, tu by ladnie weszla madhuri” psuja przyjemnosci ogladania boskiego pana S:)

  2. beba permalink
    8 August 2008 21:58

    A, dzieki , louello, siostrzyczko moja. Oswiecona jestem.
    Ja OSO kocham wrecz za wszystko i w zachwycie tkwie nieustajacym:)
    Wszystko mi się w tym filmie podoba wyjątkowo. Muzyka, akcja, aktorzy. A Pan S. w wersji OK i Om jest nieboootycznie wręcz cudny:))))

    Ja daje 10+

  3. pinka666 permalink
    8 August 2008 22:00

    Po tym opisie filmu naprawdę ma się ochotę go obejrzeć, nawet po raz dziesiąty:) Louella, ja mam podobne odczucia co do tej piosenki. Mi najbardziej brakuje w niej Kareeny… Nie wiem dlaczego, ponieważ nie za bardzo przepadam za tą aktorką, ale Shahrukh grał z nią w kilku filmach i powinna także wystąpić w tej piosence:) Przesyłam buziaczki, siostro:*

  4. andziulka14 permalink
    10 August 2008 15:43

    Film po prostu wielbię :D:D
    OK i Om wymiatają 😛
    Zgadzam się z siostrą bebą,
    10 z dużym +
    Pozdrawiam Siostro 😛

Leave a Reply

