Skip to content

Czasem słońce, czasem deszcz (2001)

10 August 2008

Pierwszy mój bollywoodzki film:). Sentyment wielki, ale uzasadniony:P

Yashovardhan Raichand (Amitabh Bachchan) wiedzie życie jak ze snu: ma wspaniały dom, z żoną Nandini Raichand (Jaya Bhaduri) wiedzie udane małżeństwo i ma upragnionego syna, który zgodnie z indyjską tradycją ma poślubić dziewczynę wybraną przez ojca. Ale serce nie sługa. Rahul zakochuje się w biednej hindusce i zostaje wyklęty.

Piosenki: piekne! Nie przepadam tylko za Shava shava:P. Hritki i SRK: miłość od pierwszego wejrzenia:D. Nawet się kawałków choreografii z kilku piosenek nauczyłam:P Ja, taki nieruchawy leń, co ma ledwo 4 z wf! I kto mi powie, że bollywood nie zmienia życia?! Strasznie Nainy mi szkoda było… Film boski i to się liczy:)

Ocena 9,5/10

Leave a Reply

