Skip to content

Dhoom (2004)

10 August 2008

Filmik fajny, nie sądziłam, że mi się kino akcji kiedyś spodoba:P

W Bombaju grasuje motocyklowy gang, który pojawia się nagle, rabuje i równie szybko znika. Na swoich superszybkich motorach przemierzają miasto i zdaje się, że nie można ich złapać. Szef gangu Kabir jest bezwzględny i nie zatrzyma się przed niczym, przy tym jest niezwykle przebiegły. Jednak wkrótce jego spokój zostanie zagrożony, gdyż w pościg za gangiem wyrusza policjant Jai. Szybko wpada na trop przestępców, jednak czuje się zagubiony w świecie nowoczesnych motocykli. W trudnym zadaniu pojmania gangu pomaga mu jeden z najlepszych motocyklistów: słynny Ali.

Abhi: raz mnie zbytnio nie wkurzał:). Za to irytowało mnie pokazanie kobiet w tym filmie jako ozdóbek, które tylko ładnie wygladają i czasem zrobią chałwę z marchwi. Feministka się ze mnie robi:).  Pan Jasiu nie zachwycił mej skromnej osóbki, nie to co pan Uday:). Dilbara jest genialna!

Ocena: 8/10

One Comment leave one →
  1. 10 August 2008 17:35

    Fajny film, i do tego Abhi i Uday 😉

Leave a Reply

