Skip to content

Don (2006)

10 August 2008

Krótko mówiąc, film mnie zawiódł. Znowu uwierzyłam w rekomendacje:P

Bezlitosny Don (Shahrukh Khan) – przywódca gangu zostaje zabity. Oficer policji D’Silva (Om Puri) nie chcąc dopuścić aby reszta gangu dowiedziała się o tym fakcie, postanawia “podstawić” fałszywego Dona- Vijay (w tej roli również Shahrukh Khan)…

Przewidywalny film, Szaruk nawet galarety nie nadużywał:P. Ja nie wiem o co chodzi z Priyanką-drewnianką, dla mnie to ona z Pinokiem ma tylko wspólne P na początku imienia. Kareena miała special apperence w jedynej piosence, która mi się w tym filmie podobała, za co plus.

Ocena: 4/10

2 Comments leave one →
  1. 10 August 2008 17:36

    Kocham ten film. A Shahrukh w roli Don’a cudowny 😀 ❤

  2. beba permalink
    12 August 2008 19:43

    Oj, pewnie, że to cudny film. Don to mój najulubieńszy gangster:D Shah Rukh w tej roli znakomity:D Piosenki bardzo fajne. Czekam na druga część:D

    Ocena 10:)

Leave a Reply

