Skip to content

Nie mów nikomu (2003)

10 August 2008

Strasznie chciałam obejrzeć ten film, nawet sie tak bardzo nie zawiodłam [jak to zywkle bywa:P].

Film opowiada historię Raja (Abhishek Bachchan), młodego mężczyzny, który chce żyć po swojemu oraz Namraty (Aishwarya Rai), upartej kobiety, która ma znaleźć dla niego żonę. dzięki swej pomysłowości, a także przy pomocy swojego małego przyjaciela Adiego, Raj torpeduje wszystkie plany Namraty, by ostatecznie zorientować się, że to we własnej swatce się zakochał. Jednakże przeszłość Namraty daje o sobie znać i komplikuje sytuację…

NA Ash to ja mam alergie, para Ash-Abhi to dżuma po prostu. Tu tak źle nie było, motyw z przeglądem kandydatek do bycia żoną Raja był fajny. Napisy początkowe były powalające ale piosenki cienkie.

Ocena: 4/10

One Comment leave one →
  1. 10 August 2008 17:35

    KNK mi sie bardzo podobał, uśmiałam sie na nim bardzo 🙂 Lubie Abhisheka, ale Ash mnie w niektórych filmach odrobinkę drażni, tutaj tak nie było, zagrali oboje bardzo dobrze.

Leave a Reply

