Skip to content

Nigdy nie mów żegnaj (2006)

10 August 2008

Film niepokojący, trudny. Nie spodobał mi sie za pierwszym razem, dopiero jak obejrzałam sobie fragmenty po naprawieniu napedu dvd [przestał kaleczyć dżwięk:)].

Kręcony w Nowym Jorku film opowiada historię romansu pomiędzy Devem (Shahrukh Khan) i Mayą (Rani Mukerji). Ta dwójka wiedzie nieszczęśliwe życie w swoich związkach- Dev jest mężem Rhei ( Preity Zinta), a Maya poślubiła Rishiego (Abishek Bachchan). Kiedy Dev i Maya spotykają się, zdają sobie sprawę, że świetnie do siebie pasują i zaczynają kwestionować ważność zawartych związków małżenskich.

Zdziwiłam się na początku: takie niby bollywood konserwatywne jest a machnęli tam film o takim “postępku”. Rani świetnie pasuje do roli, nie wyobrażam sobie na jej miejscu Kajol. Szaruk-egoista mało do mnie przemawia. Mitwa to świetna piosenka! Preity mi po tym filmie trochę obrzydła, a niechęć do Big B też się pogłębiła:P BTW: nuda!

Ocena: 4,5/10

3 Comments leave one →
  1. 10 August 2008 17:29

    Namaste 🙂 KANK to jeden z moich ulubionych filmów 😉 Bardzo go lubię 🙂 Najbardziej lubię Deva i Mayę 🙂 Ponieważ, to moi ulubieni aktorzy z Bollywood 🙂

  2. beba permalink
    10 August 2008 20:52

    KANK wielbie nieustająco i bezwarunkowo:) Kolejny film, który jest blisko życia i zachwyca klimatem. Aktorzy bardzo, bardzo dobrzy. Pan S.:) w roli Deva jest niepowtarzalny. Amitji i Kirron bezkonkurencyjni:)

    Daję maxa, czyli 10:)

  3. 13 August 2008 11:54

    Należy on do mojej gruby najlepszych filmów Bolly :)Grają też tam moi najlepsi aktorzy a wszególności Preity I SRK 🙂

    Jak dla mnie to 10/10

Leave a Reply

