Skip to content

Poemacik o mnie:)

10 August 2008

Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi:)

Jak westchnienie wiatrów i lot ptaków, jak spragnione pszczoły.
Wędruję bez trosko
Jestem królową serc! Jest jakiś smutek, ja nie wiem.
Bez strachu, trudowi przeciwstawiam się.
Jak westchnienie wiatrów, i lot ptaków.
Oni mogą zatrzymać się, oni mogą spróbować, oni mogą zatrzymać się i spytać mnie dlaczego – ale ja nie słucham, och nie, nie ja.
Jestem uparta. Jestem zwariowana.
Oni mówią, że mój umysł jest zamglony – ale ja wiem gdzie moje sny leżą.
Jak westchnienie wiatrów, i lot ptaków.
Jak spragniona pszczoła. Wędruję bez troski.
Jestem królową serc. Jest jakiś smutek, ja nie wiem.
Z każdym strachem, radzę sobie i przeciwstawiam się.
Piękna rusałko przyjdź skusić mnie.
I wiedz, że nie jestem żadną pszczołą pracowitą.
Ponieważ kiedy spoglądam w ich oczy. Ukradnę ich serca, ich umysły.
Obojętnie jak cudowni oni będą moi bezpowrotnie.
Jak westchnienie wiatrów i lot ptaków.
Jak spragniona pszczoła. Wędruję bez troski.
Mogę być szalony, dziwny, i dzikszy ale miły, jestem dla każdego.
Jak westchnienie wiatrów i skrzydła ptaków.
Jak spragniona pszczoła.
Wędruję bez troski.

2 Comments leave one →
  1. beba permalink
    13 August 2008 14:45

    To przepiękne dzieło jest, siostrzyczko kochana:) Ja w tym względzie wtajemniczona niestety nie jestem, ale pszczoła, jak to zwierząko;), jak dla mnie bomba!
    Czyżbyś sama to piękne dzieło stworzyła? Trzeba je opublikować szeroko koniecznie:D

  2. imienazwisko permalink*
    13 August 2008 15:25

    bebciu, toć to z klasyka z panem S jest! piękna pioseneczka, tłumaczenie lepsze niż na dvd:) do tagow popatrz:P

Leave a Reply

