Skip to content

Moje marzenie i styk z rzeczywistością…

11 August 2008
tags: ,

Jako że zawsze zbyt mocno wierzę we własne mozliwości, ostatnio chwilę, gdy nie mogę wieczorem zasnąć, umila mi wymyślanie choreografii:). Byłam ostatnio na trwających trzy dni warsztatach bollywood dance i nawet mi się te wygibasy spodobały. Warto dodać, że u mnie w szkółce [renomowanym krakowskim gimnazjum:P] na różne okazje typu Dzień Nauczyciela są robione fety np. na sali gimnastycznej i tak zwani “uzdolnieni uczniowie” mają możliwość występu.

Zawsze byłam kreatywna, ale ma siostra mówi, że to będzie “social soueside”:P

Pomysły biorę z tych videos: [nie śmiać się!]

A tego i powyższego dil se pragnę się nauczyć:P:

To mała część mych inspiracji, wiele [mejbi zbyt:P] czerpie z filmów:)

2 Comments leave one →
  1. beba permalink
    11 August 2008 22:06

    I to jest to, co osiołki lubia nabardziej, siostrzyczko;) Pan S. 😀 w tylu odmianach, to miód na moje serce prawdziwy. Wgapiałam sie ze szczęką opadnietą i zamknąć jej cuś nie mogę.
    I looove Pana S.:D:D

  2. Karolina1212 permalink
    14 August 2008 16:44

    Genialne te filmiki…Ach ten Pan S :)Preity normalnie bomba….

Leave a Reply

