Skip to content

Mieciu Fogg dobry na wszystko:) Dosłownie!

12 August 2008
posłuchajcie wersji audio:)

Bo to się zwykle tak zaczyna

Tak mi wstyd, strasznie wstyd 

Bo zakochałem się 

Który raz? Setny raz 

Lecz zakochałem się 

Nie chciałem mała szczupła blond 

Myślałem przejdzie - ale skąd 

Męczę się, dręczę się 

Sam nie wiem czego chcę 

Bo to się zwykle tak zaczyna 

Sam nie wiesz o tym jak i gdzie 

Po prostu wzięła Cię dziewczyna 

A to jest znak że już jest źle 

Z początku rzadko ją widujesz 

A potem chcesz z nią częściej być 

I w końcu trudno ale czujesz 

Że bez niej już nie możesz żyć 

Za jeden dzień z tą twoją ukochaną 

Oddałbyś tysiąc lat 

Za jedną noc zaś gdyby Ci kazano 

Dałbyś chętnie cały świat 

Bo to się zwykle tak zaczyna 

Sam nie wiesz o tym jak i gdzie 

O całym świecie zapominasz 

I kochasz bo tak serce chce 

Tak mi wstyd, strasznie wstyd 

Lecz coś mnie peszy w niej 

Byłem z nią prawie rok 

Dużo - bo można mniej 

To takie przykre sprawy są 

Bo prawda - cóż kochałem ją 

Męczę się, dręczę się 

Sam nie wiem czego chcę 

Bo to się zwykle tak zaczyna 

Sam nie wiesz o tym jak i gdzie 

Zaczyna nudzić Cię dziewczyna 

A to jest znak że już jest źle 

Zaczynasz chodzić z nią do krewnych 

A potem mówisz: sama idź 

I w końcu trudno - jesteś pewny 

Że dłużej z nią nie możesz żyć 

Za jeden dzień z tą twoją ukochaną 

Oddałbyś tysiąc lat 

Za jedną noc zaś gdyby Ci kazano 

Dałbyś chętnie cały świat 

Bo to się zwykle tak zaczyna 

I trwa przez jeszcze kilka dni 

W końcu ją rzucasz, zapominasz 

I to jest życie - c'est la vie!
No comments yet

Leave a Reply

