Skip to content

Yes Boss (1997)

12 August 2008

Mój pierwszy z Juhi i SRK:D

Rahul (Shahrukh Khan) to młody człowiek u progu kariery w Mumbaju. Niestety, powodzenie w pracy może zawdzięczać tylko swojemu szefowi, którego zachcianki musi nieustannie spełniać – musi znajdować mu nowe dziewczyny a potem wykonywać też czarną robotę i zrywać z nimi, jego obowiązkiem jest też ukrywanie całej prawdy o życiu miłosnym szefa przed jego żoną. Co stanie się gdy kolejny obiekt westchnień szefa, piekna Seema (Juhi Chawla) zainteresuje samego Rahula?? Jaką podejmie decyzję – kariera czy miłość??

Film niezły:). Trochę jest niepotrzebnych dłużyzn i muzyka średnia, ale Szaruk powala:). Te krawaty a la Samoobrona, ktore sama wielbię:)! Juhi jakoś mnie nie zachwyciła. Zakończenie jest dość zaskakujące, jak dla mnie.

Ocena: 6/10

One Comment leave one →
  1. beba permalink
    12 August 2008 19:40

    Lubię, ale nie wiem dlaczego:P Podobają mi się piosenki i aktorzy oprócz tego, co gra szefa. Odpychający typ i nie chodzi mi o rolę. Tak w ogóle:P
    Poza tym Shah Rukh superowy i Juhi też może być. Bardzo, bardzo przyjemny film:)

    Ocena 9

Leave a Reply

