Skip to content

Artykuły w necie

13 August 2008

Tako sobie ostatnio buszuje w poszukiwaniu ambitnej lektury online o Bollywood. Wszystkie teksty na bollywood.pl dawno przeczytałam po 5 razy:P. Przed chwilką siedziałam godzinkę na szukaniu czegoś ciekawego i, o dziwo, znalazłam:). Miłej lektury!

3 Comments leave one →
  1. 13 August 2008 11:36

    Rzeczywiście artykuł ciekawy 🙂
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i w ogóle za odwiedziny…
    Bardzo podoba mi się Twój blog 🙂
    Dodaje do działu “VIP” na moim.
    Pozdrawiam! :*

  2. 13 August 2008 11:37

    Na moim blogu pojawiła się nowa notka.
    Serdecznie zapraszam! :*

  3. emmeline permalink
    16 August 2008 11:35

    Artykul bardzo ciekawy! i wogole masz boskiego blogga teresko ;*

Leave a Reply

