Skip to content

To dziecko mnie rozwaliło:)

13 August 2008
5 Comments leave one →
  1. 13 August 2008 13:08

    Hej. Bardzo fajny blog. Pozdrawiam:)

  2. beba permalink
    13 August 2008 14:50

    No, dziewczynka na medal! Wie dziecko, co najlepsze na świecie:D Mamusia też w temacie tylko to”Sz” mi nie grało w imieniu najlepszego, jak wiadomo, aktora:D Poza tym popieram jak najbardziej:)

  3. 14 August 2008 9:52

    Hej. Dziewczyna spisała się na szóstkę!:) Ale chce pojechać do Indii tylko, żeby go zobaczyć? Głupie, moim zdaniem:). No i mama wiedziała, jak się nazywa ów aktor:). Moja mama to by tylko: Co to za Szaruś:)?
    Blog bardzo fajnie prowadzony. Zapraszam na mój blog: http://www.zuza-fanka-bollywood.blog.onet.pl

  4. 14 August 2008 12:23

    No to dziceko mnie też zaszokowało :)No to tylko żeby był taki konkurs indyjskich piosenek w telewizji ……. 🙂

  5. emmeline permalink
    16 August 2008 11:37

    Super dziewczynka! haha 😉 King Khan rzadzi xD

Leave a Reply

