Skip to content

Chalte chalte: bliżej siebie (2003)

14 August 2008

Znów zbyt duże oczekiwania… Obejrzałam na laptopie kleryka Piotra [pozdrowienia:)]podczas wyjazdu szkolnego do Łapsz, z dziewczynami z pokoju. Wynudziłam się:(

Priya Chopra (Rani Mukherjee) przypadkowo omal nie zderza się swoim samochodem z ciężarówką Raja Mathura (Shahrukh Khan). Mimo, iż Priya właśnie ma się zaręczyć ze swym przyjacielem Sameerem (Jas Arora), po wspólnej podróży z przeszkodami do Aten, decyduje się poślubić Raja. Ślub odbywa się z wielką pompą i ceremonią i początkowo wszystko idzie dobrze, do czasu gdy Raj popada w kłopoty finansowe. Ciągłe kłótnie o wszystko, nieporozumienia i narastające problemy sprawiają, że małżeństwo staje na krawędzi rozstania…

1. połowa: super! Ghum shudha to super piosenka :). Druga część: bardziej psychologiczne nudy dla mojego papy niż dobra rozrywka. Ale jest Król Szaru i Królowa Rani [nawet z imienia :)]. Piosenki: nie tak źle, trzy pierwsze: nieźle, nieźle, następne: nie dla mnie.

Ocena: 5/10

4 Comments leave one →
  1. 14 August 2008 16:55

    Bardzo fajny film :)Piosenki super obsada też 😉

    Ocena:10/10

  2. beba permalink
    14 August 2008 17:05

    Oj, o Raju-bałaganiarzu to ja wieki mówić mogę:D:D Toż on jak ja nieporządny i uparty:D Oglądałam film nie wiem ile razy i obejrzę jeszcze nie raz. Piosenki bardzo fajne, zwłaszcza Tauba Tumhare…te koszulki wymiatające i szyk pełny:D Pan S.:D jest tutaj powalający zupełnie:D A Rani też bardzo lubię:D

    Daję 10

  3. emmeline permalink
    16 August 2008 11:31

    Zgadzam sie z Karolina 😉 film super!!!!!!!!

  4. 17 August 2008 19:35

    Hm, ChCh nie zachwycił mnie aż tak bardzo, ale był jednym z pierwszych ogladanych przeze mnie filmów więc podobał mi się wystarczająco. Jedyna piosenka która mi się podobała to Layi Ve Na Gayee.
    pzdr 🙂

Leave a Reply

