Skip to content

Josh (2000)

14 August 2008

Film obejrzany w kawałakach, i to od połowy i do tego nie cały:P

Film inspirowany kultowym musicalem “West Side Story”. Historia rywalizacji dwóch wrogich gangów. Gangiem Skorpionów kieruje Prakash. Kiedy jego młodszy, nieświadomy niczego brat Rahul zakochuje się w Shirley – siostrze bliźniaczce przywódcy wrogiego obozu Orłów, porywczy Max wypowiada Skorpionom wojnę, na niespotykaną dotąd na Goa skalę. Jednak podczas walk wychodzi na jaw mroczna tajemnica z przeszłości rodzeństwa, która może całkowicie zmienić ich życie.

Jakoś mnie ten film nie zachwycił, pioseneczki [prócz Apun Boli] cieniuśkie. Szaru jak zwykle film ratuje:P. Moja alergia względem Ash się zaostrza! Ale takiego adoratora jak ten Romeo, to ja bym nie chciała…

Ocena: 2/10

3 Comments leave one →
  1. beba permalink
    14 August 2008 11:42

    Racja siostrzyczko:D Film taki sobie, ale Maksio jak zwykle mistrzostwo świata absolutne:D:D Mnie sie podoba jeszcze jedna piosenka, Sailaru Sailare:D Ash może być, ale narzeczony z brewkami, no massakra całkowita:P Daję wiecej dla Maksia prawie wyłącznie:D

    Ocena 7

  2. Karolina1212 permalink
    14 August 2008 12:10

    Film mi się bardzo podoba :)Piosenki mi się zbytnio nie podobały no ale obsada bardzo fajna 🙂

    Ocana:8/10

  3. emmeline permalink
    16 August 2008 11:33

    Nie ogladalam, ale mam i sie skusze!

Leave a Reply

