Skip to content

Karaoke z Szaru:P

14 August 2008

Akurat mam nastrojik na pikną pioseneczkę Kal hoo na ho i sobie karaoke robie:). Puszczam sobie w tle z wrzuty , załadowany wcześniej tekscik mam przed sobą i terroryzuje dom:P

3 Comments leave one →
  1. 14 August 2008 9:47

    dobre:D ja tez lubie bawic sie w karaoke..nawet kiedys znalazłam stronke gdzie jest kilkaset piosenek i wystarczy kilknac i czekac az sie zaladuje potem puszczaja melodie odliczaja sekundy i pokazuja kiedy wchodzic:) oczywiscie maja tekst. nie wszystkie piosenki działaja i melodie nie sa w oryginalnym wykonaniu ale zawsze to cos;) ja znajde ten adres to moge ci go dac:) masz bardzo ciekawa stronke. pozdrówka:*

  2. 14 August 2008 12:01

    Hej:) Widzę, że lubisz śpiewac xD
    Ja nie:P Wolem taczyc do bolly piosenek, choć nie mam za bardzo gdzie:D:D
    Pozdrawiam

  3. emmeline permalink
    16 August 2008 11:31

    Moi starzy by mnie zabili, jakbym im zaczela spiewac ;P oni niestety nie popieraja mojej pasji…

Leave a Reply

