Skip to content

Bolly-szmaty:)

23 August 2008

Wczoraj zakupiłam kolejne kameez. 2zł z sztukę w szmateksie:P

Chyba to na jakimś allegro sprzedawać zacznę:P Jeśli ktoś jest z Krakowa i chce widzieć, gdzie można znaleźć indyjskie ciuchy w szmateksach to służę pomocą:)

3 Comments leave one →
  1. hasita86 permalink
    23 August 2008 13:03

    Kiedyś wcześniej na jakąś imprezę przyjadę do Krakowa, to mnie po szmateksach oprowadzisz 😀

  2. imienazwisko permalink*
    24 August 2008 20:53

    hasito, ja prowadzę handel wymienny zazwyczaj, pamiętaj:P

  3. 25 August 2008 15:58

    Hej Louella!
    Dziekuje za opinie na temat mojego bloga.
    Twoja stronka równiez jest niczego sobie:)
    Jestem pod wrazeniem:)
    Nie tylko mozna znaleźć tutaj opisy filmów ale takze inne ciekawe zeczy związane z bollywood. Szczególnie podobala mi się ta notka z tym dzieckiem. Mnie też to powalilo:)
    Oby tak dalej:P

    Pozdrawiam,
    Anjali:P

Leave a Reply

