Skip to content

Coś się dzieje (1998)

25 August 2008

Druga część lepsza:P

Rahul (Shahrukh Khan) to niepoprawny szkolny podrywacz. Anjali (Kajol) to chłopczyca i najlepsza przyjaciółka Rahula. Kiedy do ich szkoły przychodzi Tina Malhotra (Rani Mukherjee), piękna i kobieca córka dyrektora, chłopak natychmiast się w niej zakochuje. Z wzajemnością. Anjali zaczyna rozumieć, że ona także kocha swojego przyjaciela. Jednak nie chce niszczyć jego szczęścia z ukochaną. Wyjeżdża i znika z ich życia. Ale to dopiero początek tej wielkiej miłosnej historii…

Zauważyłam, że MHN jest lekko z tego filmu ściągnięte:) Druga połówka LEEEPSZA, Rani niezła, ale czegoś mi tu brakuje… Piosenki: niezłe, ale mogło być lepiej. Za to pan Salam ma moje uszanowanie za malutką, ale wpadającą w pamięć kreacje:P. Szaru: trochę zbyt przerysował postać Rahula, ale w 2. części już było dobrze.

Ocena: 8/10

2 Comments leave one →
  1. emmeline permalink
    28 August 2008 18:52

    Huhu ;P a o mnie i o mojej płytce z dodatkami specjalnymi nie wspomnialaś… Mam i pożycze ;)) jestem dobra!

  2. 29 August 2008 18:38

    Co do KKHH – to ja jestem zachwycona tym filmem- pierwszy film Karana Johara i jaki boski- ale to takie moje małe zdanie 😉 i myślę, że SRK naprawdę wczuł się w rolę, poza tym Rani Mukherjee zagrała świetnie ma kobietka talent – jak na jej pierwszy film 😉 troszkę dziwnie wyglądała, ale to już wina makijażytsów i stylistów;/ i na podstawie tego filmu Karan Johar kręcił swój drugi film K3G – Czasem słońce czasem deszcz… – można zauważyć duże podobieństwo 😉

    Pozdrawiam;*
    Mój blog prowadzę od niedawna , jak masz ochotę zajrzyj:

    jaranti-bollywood.blog.onet.pl

Leave a Reply

