Skip to content

Fanaa (2006)

25 August 2008

Nawet spełnione duże oczekiwania:)

Zooni (Kajol) – niewidoma kaszmirska dziewczyna wyjeżdża wraz z przyjaciółkami do Delhi, gdzie ma uczestniczyć w uroczystych obchodach święta niepodległości. Na miejscu spotyka Rehana Qadri (Aamir Khan) – lokalnego przewodnika wycieczek. Przyjaciółki ostrzegają ją przed tym “przydrożnym Romeo”, ale ona ignoruje ich wskazówki. To jest jej czas na życie i czas na miłość. Rehan jest zafascynowany Zooni i chce pokazać jej wszystkie kolory i odcienie życia. Obiecuje jej, że czas spędzony z nim będzie najlepszym czasem w jej życiu…

Ja nie powiem, co bym takiemu Rehanowi zrobiła… Lepiej nie mówić 😛 Piosenki zgrabne, ładne. Pan Aamir nie zachwycił, ale to w końcu pierwszy film i być może miłość będzie od drugiego wejrzenia 😛 Historia: zagmatwana. W filmie jeden z moich ulubionych special apperance: wyrzuty pani Dutty 🙂 Pochwalę też Tabu i pana Kapoora, o Kajol nie wspominając.

Ocena: 6/10

2 Comments leave one →
  1. ciociajagna permalink
    25 August 2008 20:25

    A ja po premierze w Multikinie pokochałam Pana Aamira:) “Fanaa” to jest moc, oglądałam już kilkukrotnie i dalej podoba mi się tak samo (a może mocniej?:)) Louella, nie mów, że nie bierze spojrzenie Aamira 😮 Szczególnie w drugiej części:)

  2. Amisha permalink
    26 August 2008 18:16

    A mnie tam się Fanaa bardzo podobała – to coś niesamowitego, mogę oglądać i za każdym razem bardzo emocjonalnie do tego podchodzę.

    Aamir był cudowny jak dla mnie, Kajol również.

Leave a Reply

