Skip to content

Baazigar (1993)

28 August 2008

Ten film to mój rówieśnik:)

Madan Chopra (Dalip Tahil) ma dwie córki – Seemę (Shilpa Shetty) i Priyę (Kajol), z którymi wiedzie szczęśliwe i dostatnie życie. Jednak pewnego dnia los sprowadza na niego zemstę Ajaya Sharmy (Shahrukh Khan). Chłopak rozkochuje w sobie obie córki, w tym jedną korzystając z nazwiska Vickiego Malhotry, dzięki czemu wkrada się w łaski Chopry…

Trzyma w napięciu, powiem :). Młody Szaru, Kajol i pani Shilpa-niechcący-skandalistka… Trochę pogmatwane ale da się oglądać. Mi pioseneczki do gustu średnio przypadły… A to zakończenie! Jak dla mnie to on umierać nie powinien, tylko hajtnąć się z Kajol i mieć szóstkę dzieci 😛

Ocena: 5/10

2 Comments leave one →
  1. emmeline permalink
    30 August 2008 10:37

    A mi sie podobalo zakonczenie ;P “i zyli dlugo i szczesliwie”- to denne… filmik boski, zwlaszcza scena, w ktorej wyrzuca swa przyszla zone z balkonu xD

  2. 31 August 2008 19:08

    Mi zkończenie jakoś też nie przypadło do gustu…Siostra ma racja miał się hajtnąć z Kajol i mieć te dzieci :)No a piosaenki takie sobie były a obsada fajna :

Leave a Reply

