Skip to content

Krrish (2006)

28 August 2008

2. część “6h z Hrithikiem czyli kosmici w Bollywood”:)

Krishna Mehra (Hrithik Roshan) urodził się z nadludzką inteligencją i magicznymi zdolnościami, odziedziczonymi po ojcu Rohicie (Hrithik Roshan), który je niegdyś otrzymał od kosmity Jadoo. Pewnego dnia Krishna zakochuje się w przypadkowo poznanej pięknej dziennikarce Priyi (Priyanka Chopra) i jedzie za nią do Singapuru. Zgodnie z daną babci (Rekha) obietnicą, ma ukrywać przed światem swoje zdolności, więc kiedy zachodzi konieczność, przywdziewa maskę i staje się Krrishem…

Fabułą “Krrisha” to można z 10 filmów obdzielić i by spoooro zostało :). Mamy tu Tarzana w wielkim mieści, laska go okłamuje, a babuszka zbyt opiekuje (rym przypadkowy :P). Ja nie wiem co wszyscy mają do Priyanki, dla mnie to ona nie drewno jest tylko prędzej takie żelowe łapki w automatach za złotówkę :). Pan Hrithik skacze, lata ale aktorsko nie wyrabia. Za to Rekha i Naseedurin… cud, miód i orzeszk i:). Zakończenie i fabuła: gmatwanie na maksa. Nie mogłam jeść w czasie seansu bo musiałam cofać. Piosenki: taakie, musiałabym je jeszcze raz przesłuchać, a żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce :P. Za to serwis informacyjny złego doktorka to jest to 🙂

Ocena: 7/10

One Comment leave one →
  1. emmeline permalink
    30 August 2008 10:40

    Nie wypowiadam sie – nie widzialam! moge tylko wywnioskowac, iz film niezly (biorac pod uwage, ze wszystkie filmy z hrithikiem sa boskie ;PP)

Leave a Reply

