Skip to content

Mój przyjaciel z Bombaju (2003)

5 September 2008

Obajrzany w ramach Hello Bollywood. Na sali: 5 osób razem ze mną:P

Do małej wioski przyjeżdża Kanji (Abhishek Bachchan), który parę lat wcześniej wyjechał do Mumbaju poznać życie i zarobić pieniądze. Wraca na kilka miesięcy by odwiedzić dziadka oraz przyjaciół. Przywozi ze sobą prezent: zdobycz cywilizacji jaką jest telewizor… W między czasie Kanji poznaje piękną Kesar (Lara Dutta) – jednak rozwijające się uczucie napotka na pewne przeszkody….

Nie lubię oglądać filmów w kinie, bo jestem potem nieobiektywna w ocenie – kino mnie przytłacza :P. Film mi sie z Paheli kojarzy… Abhi ma imydż sprzed Dhooma, ale nawet znośny był. Piosenki niezłe, szczególnie ta “Dilbar cośtam” 🙂 Fabuła: no naciągana, a zakończenie… Jakbym tona dvd oglądała, to pewnie w 5 kawałkach boby mi się nudził 😛

Ocena: 6/10

2 Comments leave one →
  1. 5 September 2008 17:28

    Hej!
    Tu Anjali:P
    Dziękuje ze mnie polecasz ja oczywiście dodaje cie do linków.

    Pozdrawiam,
    Anjali:P

  2. emmeline permalink
    6 September 2008 21:08

    Juz pisalas o tym ;P

Leave a Reply

