Skip to content

Video tygodnia

19 September 2008

Ajab si z Om Shanti Om

Piękne, tyle powiem:P

5 Comments leave one →
  1. 19 September 2008 16:15

    Hej Dzieki za umieszczenie w linkach. Dzisiaj prawdopodobniej dodam nową notkę, więc przy okazji wrzucę zaległe linki do znajomych i polecam, w tym do Twojego bloga:)
    Pozdrawiam

  2. 19 September 2008 16:31

    Też dodaje do linków. ; **

  3. 19 September 2008 17:16

    Siemka! Dzia za polecenie. Oto mały rewanż. Super blog 🙂 Ach to bollywood. Zapraszamy ponownie do nas
    ! Pozdrawiamy gorąco! Edzia i Kaja XD

  4. sabcia2103 permalink
    19 September 2008 17:51

    Namaste 🙂 Ja również kocham tą piosenkę 🙂 pozdrawiam i zapraszam do mnie 🙂
    Dodam Cię jeszcze do linków nie tylko na wordpress, ale na moich pozostałych blogach też xD

  5. 20 September 2008 18:08

    Namste 🙂 Jestem adminką na http://www.rani.pun.pl mam propozycję: ja wstawiam Twój baner a Ty nasz. Co Ty na to?
    Zapraszam również na http://www.chalte-chalte.bloog.pl 🙂

Leave a Reply

