Skip to content

Vaah! Life ho toh aisi! (2005)

26 September 2008

Drugi z CB i pierwszy z Sanju:)

Aditya Singh (Shahid Kapoor) wraz z liczną rodziną wiedzie życie w dużej posiadłości w Bombaju. Zmierza się z codziennością jako jedyny żywiciel rodziny, potajemnie kochając się w nauczycielce swoich podopiecznych: Priyi (Amrita Rao). Kiedy wszystko zmierza ku szczęśliwemu zakończeniu, na dzień przed ślubem Na drodze Adiego staje tajemniczy nieznajomy – Yamraj (Sanjay Dutt). Dopiero wtedy okazuje się, jak bardzo Adi jest potrzebny rodzinie. Czy to, co się wydarzy, pozwoli mu rozwiązać wszystkie problemy?

Tytuł polski BEZNADZIEJNY! Hindi lepszy:P Pan Sanju świetny, cały film fajny, taki mało wybitny ale da się oglądać. Piosenki niezłe. Shahid: cud, miód ale wole jego teraźniejszą wersję:P Fabuła: niezła, nie powiem. Piosenka “Chwalmy świętą małpę” mnie rozbroiła. Dzieciaki rozkoszne. A postać Rona z SN czaderska. Polecam dla relaksu po ciężkim dniu szkoły:P

Ocena: 9/10

Blee czy jee? Jee!!!

One Comment leave one →
  1. Nirmala permalink
    26 September 2008 21:15

    Mnie się film osobiście bardzo podobał. Moja miłość(szkoda, że nie odwzajemniona) do Shahida znaną jest, tak więc siedziałam zauroczona wszystkim:P
    Opowieść może nie najwyższym lotów, chociaż coś w sobie miała. Sanjay we wcześniejszych filmach mnie irytował, ale tutaj odebrałam do zdecydowanie pozytywnie.:D
    Dzieciaki jak zwykle cudne, zresztą jak to zawsze bywa z ‘Dziećmi Bollywoodu’:D
    No i moja skłonność do starych samochodów, które mają swoją ukrytą magię…
    Film zdecydowanie na plus, może trochę długi, ale bardzo pozytywnie nastrają do dalszych działań.:D
    U mnie ma 9/10;)
    Polecam…

Leave a Reply

