Skip to content

Mój występ:)

29 November 2008

Jednak nie wystąpiłam z Aaja Nachle tylko z Dhoom Taaną. Nie wiecie nawet, jak mi teraz w szkółce słodzą 😛
Powiem, że totalnie improwizowałam. Nie umiałabym tego zatańczyć na sucho, bez muzyki. Słyszę muzykę, i wiem co robić. Wiedziałam mniej więcej co kiedy, co tam śpiewają i jak leci w filmie. Cała filozofia. Furorę zrobił kawałek z paletką 🙂 Wiecie, w Dhoom Taanie jest taki fragmencik z badmintonem, i jest to też w muzyce (to “pykanie”). Nie wiedziałam, co za to dać i wygrzebałam spod wyrka paletkę (skrzywiona trochu, grać się trochu nie dam ale nadawała się :P). Teraz mój geograf (btw bardzo go lubię) każe mi grać w sqasha (rozbiłam go argumentem, że nie mogę bo ma zeza :P). Ze strojem miałam kłopocik, bo moja szafa bogata w takie wdziana, jednak nie chciałam żeby mnie ze szkoły wywalili i za epatowanie niemoralnym ubraniem:P
Ja i tak dalej uważam, że taki taniec mi średnio idzie. Uczę się go od końca lipca, i to z przerwami. Byłam na intensywnych warsztatach (4dni + występ), gdzie uczyłam się Main Vari Vari. Później byłam na jednych zajęciach z Sunny’m, ale godziny mi przestały pasować (trzeba powiedzieć, ze deczko pomysłu na zajęcia nie miał 😛 ). Teraz chodzę co miesiąc na warsztaty, które tysz prowadzi Ewa Wardzała (ona prowadziła te letnie zajęcia) i uczymy się tego z Lagaan. Dużo sobie w domu skacze, jak zakupiłam sobie odtwarzacz w Tesco (dwie dychy, ździerstwo! :P) to rodzinki nie męczę i nie puszczam na radiu płytek na fulla 😛
Zdjęcia zostaną do mnie dostarczone w pon, się podzielę na flickrze 🙂 Na razie tylko sprzed występu.

Dla niezorientowanych: Dhoom Taana!

Leave a Reply

