Skip to content

Mahesh – George, George – Mahesh

5 December 2008

Po obejrzeniu Athadu i poprzednim tolly widzianym przeze mnie, czyli Pokiri, miałam dziwne uczucie, że gdzieś już widziałam taki imidż, jaki ma Mahesh. I gdy ostatnio sumowałam w myślach moje ulubione filmy, moje myśli pobłądziły w kierunku obejrzanego za 5zł w ramach letniego kinobrania w Kinie Pod Baranami dokumentu o George’u Michaelu. Wtedy odkryłam, co się kryje za Maheshem:P. Aby udowodnić me odkrycie, ukażę wam kilka przykładów:)

Pamiętacie Mahesha z Athidi? Ja filmu nie widziałam, tylko teledyski z nieukrywaną przyjemnością kilka razy obejrzałam. A jak wyglądał George w Last Christmas, hicie każdych świąt? Ano tak. Jak bracia:)

Niezorientowani w twórczości (i życiu prywatnym) pana Georgios Kyriacos Panayiotou, bo tak naprawdę się nazywa George, nie wiedzą może, że gdy orientacja seksualna piosenkarza wyszła na jaw (afera była nie mała), wycofał się on ina chwilę, nagrał lecz wcześniej nagrał płytę Older (którą bardzo lubię, jednak uważam, że Listen Without Prejudice jest lepsza). A jego ówczesny imaaże? Nie ma tak dobrze, najpierw ujrzyjcie Mahesha w Atadhu (Pani po lewej to Trisha, wyjaśniam nieznającym jej twarzyczki). Znajomy? A teraz oczekiwany George. I pomyśleć, że mieszkają tak daleko od siebie:P

Przyszedł czas na trzeci, ostatni już przykład. Mahesh w Pokiri (niemerytorycznie: aaaach, jak ja kocham ten film!:)) wymiata, moim skromnym zdaniem. Jeśli Athadu jest trzy gniazdkowym przedłużaczem, to Pokiri musi chyba mieć ich dwieście. Na ujawnienie jego wyglądu poczekajcie, teraz kolej na jego zaginionego brata. Przypomnę teraz czasy świetności George’a, tuż po nagraniu Faith. W teledysku Faith użyto kilka charakterystycznych elementów scenografii (szafa grająca), garderoby (kurteczka) oraz rekwizyt (gitarka [prawie jak SRK w DDLJ]). Wyglądał tak. A prezentacja Mahesh w Pokiri była równie wspaniała.

I co o moim wywodzie sądzicie? Zachęcam do reakcji w komentarzach:)

Leave a Reply

