Skip to content

Moje sny

7 December 2008

Muszę chyba naprawdę sobie mózg zbadać, jeśli mi się takie rzeczy śnią:P

Przedwczoraj miałam sen o ślubie Deepiki i Ranbira, chyba fucha druhny mi się niekcący trafiła. Może dlatego, że będąc w Krokusie doznałam olśnienia widząc reklamę zegarków z Deepiką nad sklepem i ona mi się teraz po łbie pałęta. A wcześniej (jakiś tydzień?) miałam dłuższy sen, ale z niego pamiętam sceną jedzenia chipsów razem z (!) Aamirem. Ja miałam dwie paczki i ona, tyle że on nie chciał się moimi poczęstować, bo ja miałam z biedronki (pychota, synka-ser, moje najulubieńsze:P) a on super-hiper lejsy (naturalnie solone chyba). Z tymi lejsami to jest fajna sprawa, miałam kiedyś zajęcie i posyłałam im zepsute chipsy (jakieś zrobione z  nieobranych kartofli itp), a oni wysyłali mi dwie mega paki za to. Za trzeci  razem dyplomatycznie napisali, że figa i skończyła się zabawa.

Boję się o siebie:P

7 Comments leave one →
  1. 7 December 2008 19:52

    Wow 😀 No nieźle. Mi się też dużo śni, ale po kilku dniach zapominam. Jak sobie coś przypomnę to napiszę 😀

    I fajny pomysł z chipsami 😀

  2. 7 December 2008 21:16

    Pomysł to żaden, raczej projekcja mojej podświadomości:P

  3. 8 December 2008 14:41

    Ha, ja tam uwielbiam wręcz takie sny. Ostatnio śniło mi się, że byłam beznadziejnie zakochana w Shahrukhu i mieliśmy brać ślub, ale moja mama się nie zgodziła i musiałam z nim uciekać. I dużo ładnych sari miałam xO

  4. 11 December 2008 22:49

    Hey, remember us? haha great blog you have hun. *muah*

  5. 14 March 2009 17:47

    Yep, I’ll always remember you blog 🙂
    My blog is made for having fun, so I’m glad of your compliment 🙂
    I love it too! It’s awesome!
    Greets for your team 🙂

  6. 14 March 2009 17:48

    O, to mi się śnił mój brat wyglądający jak SRK xD

  7. online permalink
    21 December 2009 12:12

    nauczylem sie bardzo wiele

Leave a Reply

