Skip to content

Omkara (2006)

2 January 2009

Długo sie do tego filmu zabierałam i ostatecznie obejrzałam go w dwóch częściach.

Omkara (Ajay Devgan) jest przywódcą jednej z partii i startuje w lokalnych wyborach. Musi więc wybrać swojego następcę. Wszyscy są przekonani, że zostanie nim Langda (Saif Ali Khan). Nic bardziej mylnego. Omkara wybiera Kesu (Viveik Oberoi). Langda uznaje to za niesprawiedliwość. Knuje więc intrygę, która ma udowodnić Omkarze jak bardzo się mylił. Wplątuje w to jego ukochaną, Dolly (Kareena Kapoor).
Jakie konsekwencje będzie miała zemsta Langdy?

Film ambitny, z OST lubię tylko Omkarę i Beedi, Namak taki ble jest dla mnie. Fabuły się domyśliłam, Othella czytałam. Ogólnie lubię takie makabreski, wszyscy giną na końcu itp. Tutaj Langda dla mnie knuje, knuje, gada głupoty, ogólnie gdybym była Omkarą to bym go nie słuchała. Kareena bez makeupu, jakoś mnie nie zachwyciła. Za to Vivek… Pnie się po rankingu:) Konkona trzyma poziom, Mr. Zblaz (tzn. Ajay) blazuje, ale gra. A Saif? Jest w nim cos Hum Tumowego:P I just called… mnie prześladuje!

Ocena: 6/10

Blee czy jee? Hmm…

No comments yet

Leave a Reply

