Skip to content

Hindusi mają najlepsze reklamy! Nieprawda…?

8 January 2009

Wynik grzebania na YT:)

Reklama pilota do TV, zabójcza! Przegląd pokultury i drwina z aranżowanych małżeństw:)

Nie wiem czego, ale fajny quiz. Mam typy tylko na połowę:)

To jakiś czat albo blueconnect, nie wiem. W każdym razie, jakby mi facet taki numer wywinął, i wolał rajd od bobasa, to… Dobrze, że na końcu się poprawił:P

Ubezpieczenie na życie? Boskie! Pizza bez sera, pomidorów i ciasta:)

Telewizja w komórce. Restauracja, wujaszek, komórka, panienki i… Dhoom! Ćaća, oddaj mi telefon:P

Kolejna tej firmy. Randka w restauracji, niechciany prezent urodzinowy, ale… twist! Ładną ma ta pani hennę:)

Tym razem sieć tej firmy. Nawet jaja z oldskuli:) Jak tak można, gadać tyle w budce? Dobrze, że w Polsce już ich nie ma, chociaż… Przydatne były:)

Jyothika reklamuje saree. Krowa wymiata:)

Słaba, ale fajnie obrazuje nieporozumienia językowe:)

Składanka 60 lat b’woodu. Jedną piosenkę koajarzę z Medley:) Mogli by to w naj wydać, a nie te wynalazki z Erosa.

Nie wiem czego. Czemu ja nie rozumiem po szkopsku? Boska końcówka!

Reklama Amli (olejek do włosów?) z Rani. A ktoś mi mówił, że od tego będę mieć tłuste włosy:P

Tym razem Karishma, też Amla. To ja ma sie zniszczone włosy, to się dupatta nie ześlizguje? Słaba, ale warta uwagi.

Eros, ten gościu chyba wmontowany? Ale i tak super!

Zarąbista Chevroleta z Rani i Saifem. How did you like you’re coffe? Alone:)

Kolejny Chevrolet, ta sama para. Też kozackie:) -Lift? -Sure! Dzieci!!!:D

Krótka, to samo auto i aktorzy. Zarąbista cała seria!

Motorola. Też mam taki sposób, ale słucham mojego mp3 za 20zł z Tesco:) Nie zna nikt tytułu tej piosenki z końca?

Rani, tym razem coś w stylu Raida. Słodka… Tylko ma jakąś tą sukienkę mało korzystną:P

Po raz kolejny Chevrolet. bez gwiazd, krykiet:P

Toyota z Aamirem. Wiele ról, jedno auto:) Ten pan policjant był chyba w Bab…?

Znów Rani, ale to już Fanta. Nowa butla:) Zdubbingowali ją…

Po raz drugi ten duet. Gandhi też miał takie figurki, ale to o zło chodziło:)

Rani i batonik Munch. Jak się mógł dać tak gościu nabierać?:P

Trisha i fanta. Kiedyś już pisałam o tym duecie, ta też super. Jaka choreografia! Podryw na Fantę… Nie będę próbować:P

Saree, i moja ulubienica, Rani. Znów dubbing? Ale i tak super:P

Pepsi Cafe Chino, reklamują: Kareena i Priyanka. Od dawna to wielbię. Zwróćcie uwagę na super muzyczkę! Ten pan to chyba tego bogacza grał w KLSH? chcę taką suszarkę!

Pepsi, SRK, Kreena i Priyanka. Również od dawna kocham:)

Pepsi, ale Saif, Fardeen, Preity i Kareena. Wstyd, dziewczynom taki numer?

Druga część powyższej. Zemsta!

Po raz enty Pepsi. SRK, Deepika i Ranbir. UFO!

Chyba ostatnia z Pepsi: Jaśku i SRK. Ja tam bym wolała jedynie dwa litry od autografu, anie jakąś marną puszeczkę:P

Kanał TV, bez gwiazd, autobusik, rączka zjeżdza i policzek:)

Ten sam kanał, tym razem inny kolega pali na dworcu. Powinnam to moim rodzicom puścić:P

To chyba czegoś do depilacji twarzy. Fajne:) Ciekawe, czy się kiedyś podniósł?

Motorola, jakieś przedstawienie. Co się pani tak bulwersuje? Hello Moto:)

Motorola i Abhi. Motorola sławniejsza:) Boskie fotki ma w sypialni:P

Ponownie. Mało inteligentna ta pani:P

Po raz trzeci. Też tak mam:)

Czwarty raz. Abhi, shake a little!:)

Piąty. Dubbing! Podryw, ale nic z tego:P

Mydełko i Katrina. Fajna wanienka:)

To jakaś knajpa. I’m pregnant!:P

Diamenty, nunu gwiazd, ale pierścionek i lotnisko. Jakoś mało urodziwy dla mnie, ale są gusta i guściki:P Słabiutka.

Reklama pizzy. Arshad i Sandhya. Zabójcza:)

Cukierki. Spłaszczyło ją. Popłakałam się ze śmiechu:)

Nie wiem czy to w ogóle reklama, ale reakcja jw.:D

Pani Sneha (?) promuje sklep z saree. I sama ma bardzo piękne:)

Sneha reklamuje sklep ze złota biżuterią. I pioseneczka, i taniec:) Fajne:)

Ten sam sklep i pani. Mieszanka dwóch poprzedniczek:)

Ten sam slep, ale już Shriya Saran. Podobne do powyższego, oba nie zachwycają, ale fajne.

Najlepsza ze Shreyi i biżuterii:)

SRK, Lux, Hema, Śridevi, Juhi i Kareena czyli klasyka. MHN? KHNH:)

Szarukowa reklama Nokii. Przyuważyliście na początku jego fotkę z dziecięctwa?:)

SRK i Fair and Handsome. Dla mnie kremy wybielające będą zawsze kontrowersyjne.

Coca cola: Vijay i Kat. Boska:)

Aamir i Ash reklamują Colę. Fajne:)

Na dwa na koniec:

Hide’n’Seek czyli kozacka reklama z Hrithikiem:)

Dwupłciowy Aamir promuje colę. Jak jej nie lubię (Pepsi rulezz!) , to tak lubię tą reklamę:)

No comments yet

Leave a Reply

