Skip to content

Video tygodnia

22 January 2009

Haule haule z Rab ne bana di jodi

4 Comments leave one →
  1. 24 January 2009 18:30

    Podoba mi się ten teledysk 🙂 Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obejrzeć i film 🙂 A Ty go już widziałaś ?

  2. 26 January 2009 14:03

    Oo, niestety nie widziałam jeszcze… Za to mam inne nowości jeszcze do obejrzenia:)

  3. dziubas permalink
    6 February 2009 23:02

    Kocham Haule Haule:D a zwłaszcza fragment tańca z pastami i ściereczką:P ale moim ulubionym teledyskiem jest Dance Pe Chance:D A Twój jaki jest?;>

  4. 6 February 2009 23:21

    Phir Milenge Chalte Chalte wymiata, mimo, ze na totalnych oldskulach się zupełnie nia znam. Dance pe chance jest dla mnie słabe, Haule haule wymiata:)

Leave a Reply

