Skip to content

Mój taniec…

30 January 2009

Wreszcie kolega Andrzej mi przegrał mój występ:) Szerzej o nim tutaj.
Żeby nie było, że nie ostrzegałam!


3 Comments leave one →
  1. 30 January 2009 18:43

    Namaste 🙂
    Bardzo mi się podobał Twój występ 😉 widać, że publiczności również, bo jakie brawa były na końcu xD
    Ja z koleżanką mamy zamiar zatańczyć “Dola Re Dola” na koniec roku, może coś z tego wyjdzie, jednak nie mamy odpowiednich stroi, więc albo kupimy coś ( w co wątpię ) albo będziemy ubrane po prostu w jakies spódnice albo coś xD

  2. 14 March 2009 17:42

    O, to jest trudne bardzo, ja wolę coś, do czego można szybciutko zaimprowizować 🙂
    Dziękuje za komplement, ale przyznam, że mi się to średnio podoba 😛

Trackbacks

  1. Kolejny mój występ :) « Masala w bigosie

Leave a Reply

