Skip to content

Video tygodnia

5 February 2009

Kuch kuch hota hai z filmu Kuch kuch hota hai

4 Comments leave one →
  1. tapir permalink
    6 February 2009 19:52

    Ojej! 😀 Weszłam tu tak sobie i co widzę. Tego się nie spodziewałam, a niespodzianką jest to dla mnie miłą. 🙂
    Nie jest to na pewno moja ulubiona piosenka, ale mam do niej sentyment ze względu na film, z którego pochodzi. 😉

  2. 6 February 2009 22:30

    Jak się mogłaś nie spodziewać, wszakże KKHH jest jednym z moich hamesha ulubionych filmów:) Mój soundtrack na płytce właśnie doszedł i właśnie się rysuje w odtwarzaczu:) Ostatnio notorycznie gram w szafę grającą na matematyce. Polega to na tym, że koleżanka z przodu zapodaje tytuł, a ja mam odśpiewac cały soundrack:P Tzn. fragmentami, ale każdą piosenkę. Najlepsze jest to, że ona w ogóle nie zna/nie pamięta 99/100 piosenek i tylko słucha:)

  3. dziubas permalink
    6 February 2009 23:09

    Stare a jare!:D KKHH było moim 3-4 filmem z kolei:P Kocham ten film!:D

  4. 6 February 2009 23:22

    Ee, to ja go obejrzałam moze jako 10-15-20? Ale i tak go b. lubię:)

Leave a Reply

