Skip to content

Bachna ae Haseeno (2008)

7 February 2009

Pan Anand był dla mnie na zerze: + za SN i – za TRRP. Teraz jest już na plusie:)

Film opowiada historię Raja (Ranbir Kapoor) i jego trzech dziewczyn.
Mahi (Minissha Lamba) jest prostą dziewczyną z Pendźabu, która marzy o wielkiej miłości, takiej jak w filmie Żona dla zuchwałych. W Szwajcarii spotyka Raja i zakochuje się w nim. Gdy dziewczynie ucieka pociąg, Raj oferuje jej swoją pomoc…
Radhika (Bipasha Basu) jest aktorką marzącą o sławie. Dziewczyna szybko wprowadza się do niego i myśli o ślubie. Jednak w dniu ceremonii coś się wydarzy…
Raj poznaje też Gayatri (Deepika Padukone), która nie wierzy ani w małżeństwo ani w miłość.
Czy ten związek przetrwa?

Cóż, nie jest to jakiś wyrafinowany i ambitny film. Ale mi się nawet podobał:) Ech, Deepiko, nie ma Farah i się nie starasz? (kolejny niekontrolowany rym:P) Renbir, co oni ci zrobili w filmie z włosami? (chodzi o moment, od kiedy jest już w Sydney). Za tą kryptoreklamę Microsoftu mają MINUS. Nie lubię pana Gatesa. Maca też nie:P OST b. fajny, kila piosenek polubiłam po obejrzeniu teledysku, Ahisty nie znałam, Khuda i BaH obcykane, Mahi cośtam i Lucky boy pokochane (nie mogę z tymi rymami:P). Wątek Deepiki był słaby, nic ciekawego się w nim nie działo, no może z tymi kondomami w spożywczaku. Ale… Ah!, jak ten Ranbir tańczy!

Ocena: 7,99/10

Blee czy jee? No, jee raczej, ale ma minusy.

8 Comments leave one →
  1. 9 February 2009 16:09

    Oj prawie jakbym śledziła co oglądasz, wczoraj widziałam. ;P
    Lekko i przyjemnie;) Nie oczekiwałam wiele, tyle też dostałam.
    A Deepiki malutko, to się nie miała co starać.
    Ale Ranbira i tak jakoś nie mogę polubić. ;P

  2. 10 February 2009 16:30

    Deepika była najsłabsza z jego dziewczyn, ta dwójka w postaci Bips i Minisshy o niebo lepsza. Ja tam Ranbira nawet lubię:)

  3. 13 February 2009 13:17

    U mnie pan Anand jest bardzo na plusie.
    Wielki + za SN – mój ukochany film:)
    A i za TRRP ma również plusa;)
    To teraz czekam na BaH 😉

  4. 13 February 2009 13:38

    To BaH Ci się raczej spodoba:)
    TRRP było słabe, i do tego po prostu głupie:P

  5. 17 June 2009 8:14

    Hey young Polish girl, I can’t read your blog, but I thought you’d like this post of mine:

    http://bollywoodfoodclub.wordpress.com/2009/05/23/bachna-ae-haseeno-2008-beware-o-beautiful-ones/

    Enjoy! 🙂

  6. 18 June 2009 15:47

    I’ve read it before 🙂 But thanks anyway.
    I love the way you called me – Young Polish Girl ^^
    Oh no, yes you can! Since last week, I try attached to every new post eng translation.

  7. 18 June 2009 17:36

    Young Polish larki yaar!
    Love your blog. I added you to my blog roll.
    🙂

  8. 19 June 2009 16:09

    Thanks, I do it too 🙂 Greets 🙂

Leave a Reply

