Skip to content

Prawie byłam w Bachna ae Haseeno:P

7 February 2009

Fajna jestem, nie? Ranbir tańczył pod moją ulubioną rzymską fontanną na Placu Hiszpańskim (tam, gdzie są ‘te’ schody:)) i wychodziło mu to tak:

ranbir in bah

i tak

 

ranbir and extras in bah

A my?

my

my 2

A my nie mysieliśmy nawet tańczyć:P Na tych zdjęciach mnie nie ma, bo nie byłam w tym czasie zbytnio fotegeniczna: opuchnięta od zmiany klimatu:P

2 Comments leave one →
  1. 17 February 2009 20:42

    No i jak tu się gwiazdą nie poczuć, co?
    Wolę ominąć stwierdzenie: i jak tu się nie poczuć Ranbirem? Albo: i jak tu się nie poczuć jednym z żółtoczapeczkowego, machającego tłumu?
    Gwiazda brzmi lepiej:D

  2. 14 March 2009 17:37

    O wielie lepiej xD
    Ech, widzisz, taka ze mnie gwiazda, że Ranbir pod pretekstem służenia Bips mnie śledzi 😛

Leave a Reply

