Skip to content

Billu (2009)

21 February 2009

Łii, lubię tak oglądać:P

Billu jest ubogim fryzjerem, żyjącym na obrzeżu wioski z żoną i dwójką dzieci. Konkurecja wykańcza jego zakład, a on sam z trudem zdobywa środki na czesne dla córki i syna.
Płynny rytm życia mieściny zakłóca przyjazd ekipy filmowej, która ma kręcić w Budboodzie najnowszy film Sahira Khana. Pozycja balwierza w miasteczku, gdy okazuję się on przyjacielem gwiazdora. Mieszkańcy zaczynają mu okazywać sympatię, w nadziei, że Billu spełni ich żądania względem Sahira. Czy fryzjerowi uda się zaspokoić ich pragnienia i czy mówił prawdę?

Po seansie nie wiem czemu obrzydły mi wszystkie piosenki: może przez niefortunne teledyski. Co nie zmiana faktu, że Pritam to mój miszcz i nie jestem wcale papużką 😛 Irfan, byłeś genialny, Lara: ja chcę taką mamę! SRK dla mnie nie miał za dużo do grania, ale i tak dobrze wyszedł. Te bipy zamiast słowa ‘barber’ były niefajne.

Ocena: 8,5/10

Blee czy jee? Jee!!!

No comments yet

Leave a Reply

