Skip to content

Chatrapathi (2005)

5 April 2009

Nie takie wybitne, jak się spodziewałam. Ale dobry film nie jest zły 😛

Mamy dwóch braci. Jeden podrzutek, ale starszy, drugi – swój, ale zazdrosny. Drugi stara się rozdzielić pierwszego z matką. Udaje mu się, w dość perfidny sposób.
Sporo czasu mija, starszy tyra (czyli m.in. walczy z rekinami i zakochuje 😛 ). Traktują go źle. Do tego szuka matuli. Ale nie zapominajmy… Bunt!

Na ciocia Wiki doradziła, to obejrzałam. Shreyę lubię, sama nie wiem czemu, Prabhas też mi obojętny nie jest. I A vachi B pai vole również 😛 I Mumę! Pięknie wygląda w tym teledysku. A OST to na dużym + jest, plot już mniej. Ale takie historie są mi bliskie, zważając na moje pochodzenie i relacje z rodzeństwem. Międzynarodowa wymiana śmieciarzy, jak jak 😛 Wytłumaczy mi ktoś, o soo choszii z tym motywem z Aarti w urzędzie? Ale piosenka ładna^^

Ocena: 8/10

Blee czy jee? Jee!

No comments yet

Leave a Reply

