Skip to content

Pournami (2006)

8 April 2009

Do Prabhasa podejście trzecie, film polecony 🙂 A Prabhu Deva to mój Idol!

Od dawien dawna rodzina Chandry Mohana jest zobowiązana przygotować jedną dziewczynę z rodu, aby mogła wykonać tradycyjne taniec w świątyni raz na 12 lat. W tym celu ojciec uczy Bharata małą Pournami.
Po kilkunastu latach do wioski przyjeżdza Shiva Keshav, pokopany miłośnik zachodu. Mambitne plany założyć szkołę grzesznego tańca w rytmie rock&rolla. Chandrakala, siostra Pournami, pała do niego głęboką niechęcią. Dogryzają sobie nawzajem, ale kto się czubi…
Nieubłaganie zbliża się deadline na wygibasy w świątyni. Ale… Co się stało z Pournami?

Matko, jesli to się działo naprawdę, to… i tak wam nie wierzę 😛 Druga część suxx. Otwarcie przyznaje: Aj dont lajk melodarmaty veri macz. Tą godzinkę czy nawet więcej ratują kaszule, Ali, kukurydzka i ptaszki. Cały ten motyw z koszulami nie wiem czemu kojarzył mi się z “To nie jest kraj dla starych ludzi” Coenów… Chwalę pierwszą: te pieśni i potyczki różnego rodzaju to miód z masłem orzechowym^^. Charmee ma u mnie plusa, Prabhas nawet, nawet. A Trisha? Jakoś ni mnie ona ziębi, ni grzeje. Panna Zawzięta Malika to porażka, okropna była. Też  bym już Trishę wolała. 😛  A całokształt ma plusa za przekonanie mnie trochę do bharata, jakoś wcześniej w tym machaniu łapami i tupaniu nie widziałam większego sensu, a tu panie tak wywijały… Ale się do Trishy doczepię, kiepsko jej to wychodzi, jak ma zawzięcie przyklejone na twarzy. To bojaże 4. film, na którym (prawie) płakałam. Ach te butelki! Kurczę, takich facetów ni ma na normalnym świece, a szkoda… Kiepściutkie to zakończenie, idealistyczne (a dziw, bo takie lubię^^). Też mi Prabhasa postarzyli 😛

Ocena: 8,25/10

Blee czy jee? Jee, mimo wszystko.

No comments yet

Leave a Reply

