Skip to content

Murari (2001)

11 April 2009

Dzięki, Grus 🙂

Murari (Mahesh Babu) to kawaler idealny: fura (vah, czerwona^^), skóra (śniada wyłącznie, ale lepszy rydz 🙂 ) i… słoń (no, komóry to wtedy wielkie szychy miały, a słonie to dalej mało ludzi posiada 😛 ). Vasundhara (Sonali Bendre) to rozpieszczona córeczka, parla po angielskiemu stop non i w życiu kawy sama nie machnęła. Los chce, że Murari z mateczką odwiedza ich domostwo. Parka daje sobie popalić. Ale, nauczeni starą nauka Babci Krysi, szeptającej nad tacą pierogów ze szpinakiem, wiemy: kto się czubi…
I tu popełniacie blont ogromny, jeśli myślicie, że to film o wielkiej pyaar tylko. Ano jest tu postać babuszki, która wie więcej od reszty rodzinki i ma to związek z tajemniczą, aczkolwiek dokładną w wyliczeniach, klątwą…

Sonali! Sonali!! Sonali!!! Wróóóć! Wiem, Sonam jest (ponoć) do ciebie podobna, ale to mi cię nie rekompensuje. On nie ma nawet 1% twojej wspniałości w sobie! [BTW, ostatnio czytałam o jakiejś południowej heroinie co niby ma cię godnie zastąpić… Bzdury 😛 ]. Aach, młody Mahesh to cud, miód i 4 litry Pepsi. Trochę mu jeszcze gracji w baunsowaniu zabrakło, ale i tak <3. OST to sympatyczna sprawa, piosenka, w której Sonali jest Miss Widzian Wszelkich, a Mahesh koronuje się na Miss Piątego Podkoszulka to mój faworyt. Grus mówiła coś o dłużyznach, ale albom chora na ślipia, albo ni takiego tu ni ma. SA Prakasha to, kurczę, faworyt sezonu. Hmm, ale czy oni nie zdubbingowali Sonali przypadkiem? Zuo!

Ocena: 9,25/10

Blee cz jee? Jee, bo Sohash to firma wymiatająca Marsa!

Advertisements
No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: