Skip to content

Video tygodnia

26 May 2009

Daddy mummy z filmu Villu

4 Comments leave one →
  1. 27 May 2009 15:59

    Kocham tą piosenkę ^^

  2. 28 May 2009 18:29

    Tak jak ja 🙂
    Ja jeszcze kocham Mumaith, Vijaya nie 😛

  3. 31 May 2009 9:15

    Ja też za Vijayem nie przepadam ^^ A Mumaith to dla mnie królowa SA ! Uwielbiam patrzyć jak tańcuje 😀

  4. 1 June 2009 15:38

    Vijay przypomina mi gryzonia bardziej niż Uday nawet 😛
    Mumaith jest świetna, wspaniała, ale mogliby jej jakieś lepsze fatałaszki poznajdować czasami :p

Leave a Reply

