Skip to content

Shruthi Hassan mnie przeraża /Shruti Hassan scares me/

16 July 2009

Naprawdę. I nie do końca wiem, czemu…
/Really. And I don’t know why…/
Może to przez jej specyficzny styl?
/Maybe because of her specyfic style?/
shrutiShruti_Haasan_Shruthi Hassan 052608RITZ_Women_of_the_Year_Award_(14)shruti-haasan

Jak widzę promo Luck, to mnie naprawdę niepokój ogarnia…
/When I see Luck promo, I get really unrest…/

I powiem na koniec, że jej głos jakis wspaniały nie jest.
/And for end I would say that her voice is not stunning./

No comments yet

Leave a Reply

