Skip to content

KaNTRi (2008)

3 August 2009

KantriDzięki, Gitban!
/Thanks, Gitban!/

NRI Krishna wraca do rodzinnej wioski po pobycie w Londynie. Przywozi żonę i małego synka oraz plany rozkręcenia biznesu za zarobione pieniądze. W drodze z banku napada na niego zgraja bandytów. Kto ich wynajął? Czy jego rodzina przeżyje? Co się stało z pieniędzmi?
Kilka naście lat później. Do gangu PRa w brawurowy sposób dołącza Kranti – sierota z domu dziecka. Żyje według własnych zasad, nie dba o żadne zasady prócz swoich własnych…
Co się stanie, gdy pozna Lakshmini i wpadnie w konflikt ze swoim szefem?
/NRI Krishna is back from London. When he’s on the road back from bank, some bandits attacked him…
Couple of years later. Kranti in bravery way joins PR gang. He’s an orphan who lives by his own principles. What will happend when he meet Lakshmini and argue with boss?/

Czy ja oglądałam ten sam film co wszyscy? Bo mi się Kantri naprawdę podobało…
Wiecie, że NTR odessał sobie tłuszcz? A fe! Nie mógł iść na siłkę z Prabhasem, który sobie w podobnych czasie robił ileś-paka do Bujjigadu? Ale i tak go kocham^^
Hmm, może to Tarak mi tak wszytko przyćmił, że wad nie zauważyłam?
Hansika nie była zła, Tanisha – słabiutka. Czły czas się zastanawiam, skąd mogę ją znać i wpadałam w osłupienie, kiedy dowiedziałam się, że jest siostrą Kajol!
Prakash tańczył! I miał oszałamiający herkat. Ogólnie – trzyma poziom.
Dziadek mnie prześladuje – Okkadu, Pournami, Sarfarosh…
Kolega robiący za Acida przypominał mi Jaśka – go też ktoś kwasem oblał 😛
Komedianci powinni iść do kosza, tylko tarotowy Ali był znośny.
Czemu ten ksiądz składał ręce do modlitwy jak muzułmanin? o.O
NTR – cud, miód i orzeszki, tak jak muzyka. Tylko Jantar mantar jest kitowe, resztę bardzo lubię.
/I’ve heard that this movie is so bad that is almost good and I don’t agree with that! I really liked the plot, NTRs role, songs…
Good entertaimend flick not only for NTR fans :)/

Ocena: 9/10

Blee czy Jee? Jeee!!!!

No comments yet

Leave a Reply

